Această sesiune a fost adresată prin intermediul metodologiei LEGO SERIOUS PLAY, proiectată pentru o echipă de profesori care intenționează să deblocheze potențialul neexplorat în relațiile de muncă și în ceea ce pot realiza individual și împreună, chiar dacă activează în școli diferite și nu se întâlnesc în fiecare zi în aceeași cancelarie. Procesul a permis participanților să reflecteze asupra propriilor sentimente, senzații, emoții, reacții și răspunsuri și să-și aprofundeze cunoștințele despre ei înșiși și despre modul în care se raportează la sine, dar și la echipa extinsă, respectiv breasla profesorilor din România.
În toate etapele procesului Lego Serious Play, profesorii au fost ghidați astfel încât mai întâi să construiască (individual, simultan), pentru ca apoi să împărtășească împreună.
Fiecărui partipant i-a va reveni rândul să spună celorlalți povestea propriei machete. Apoi, machetele proprii au fost interconectate cu scopul de diagnoză dar și de aliniere și planificarea unei strategii de construire a unei comunități de învățare constituită din toți profesorii participanți.